Facebook- Debatt

Debatt på facebook! 
 
Världens bästa debatt. Jag och några tjejer satt och debatterade mot en kille som vi trodde var Sverigedemokrat eller rasist pga hans uttalande. Men Samira upptäckte tillslut att mannen var svensk konvertit till islam. Det här var det sjukaste jag varit med om och tro mig, jag har varit med om en hel del sjuka saker denna vecka! Har fått mig ett gott skratt och inser att det finns en bra massa förbannade idioter i världen. När en människa som anser sig ha konverterat till islam sitter och delar saker från nazistiska hemsidor då måste man lida av grov schizofreni. Hahahahaha!
Detta skrev jag som slutord i debatten:

Ja tjejer nu har jag äntligen återhämtat mig från en hel timmes av att ligga och asgarva på golvet. Yvonne jag kommer med chockerande nyheter! Den du valt att anmäla är en svensk man som har konverterat till islam och ingen nazist eller Sverigedemokrat som vi alla gissade. Min vän Samira fann detta på hans facebook.
 
"Kristian Gullinger Jag var anhängare till SDU. Men intresset svalna och när jag idag är muslim så ska man som Muslim inte tillhöra några extrema politiska organisationer. Båda sidor går emot Islams syn. Tyvärr går muslimska ungdomar med i deras våldståg när det är demonstrationer nånstans mot SD, SvP. Vilket ger dålig reklam för invandrare och Muslimer. En sådan muslim är en förrädare enligt mitt tycke. Det är ju något att ta upp på fredags khutban"

Min fråga är då till Kristian hur han som delar hatpropaganda från fria tider, länkar till en facebooksida som heter "utvisa alla kriminella invandrare" där hatkommentarerna haglar och drar människor över en kam, hur han definierar en "förrädare" när han själv länkar till islamfoobiska hemsidor. Jag har bara en sak att säga till dig min vän. Du är lika lite muslim som jag är ett flygande tefat och om du på något sätt har lyckats övertyga dig själv om att du är muslim så kan jag bara säga en sak: May Allah have mercy on your soul
 

Kommentarer
Postat av: Sara

... Sjukt!

2013-12-02 @ 21:47:21
URL: http://harramis.blogg.se
Postat av: Miss A

Usch det finns verkligen människor till allt =/ .. Denna man verkar mest bara förvirrad

2013-12-05 @ 19:18:24
URL: http://imlucky1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0