Blogg-policy

 
 
Eftersom jag fått så många läsare på sistone så finns det lite saker
jag vill klargöra angående min blogg och min policy för bloggen.
 
Jag vill börja med att säga att jag med mina debatter och med
mitt stöd till vissa utsatta grupper inte på något sätt stöder extremism.
Jag stöder inte heller extremister vare sig dom är muslimer, kristna,
judar, svenskar, invandrare , kvinnor, män osv. Jag stöder mänskliga rättigheter och
människor som vet vad det innebär att respektera andra kulturer, etniciteter och individer.
 
Vill ni debattera eller kommentera så gör det sakligt och inte genom
att kränka mig eller någon annan.
Har aldrig fått några negativa kommentarer och vill gärna fortsätta
vara skonad från sådana!
(Har visserligen vissa filter i kommentarsfältet)
 
Ni får jättegärna kommentera och lämna feedback.
Detta är en debattblogg och det blir desto roligare om debatten
diskuteras av flera.
 
Det var allt från mig!
 
Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0