Motivation

Nä kära vänner! Nu är det dags att ge sig själv en fet spark i häcken och sluta klaga på allt man borde göra! Är ni också omotiverade så kan vi kämpa tillsammans. Har bestämt mig för att sätta upp minst ett mål om dagen och göra en lista på vad jag behöver fokusera på. Om ni vill vara med så kan vi dela våra mål och peppa varandra och motivera varandra längs vägen.

Min stora mål är dessa:

1. Vara utomhus MYCKET mera. Kan gå veckor utan att jag får ordenligt med frisk luft.

2. Promenera minst tre ggr i veckan.

3. Gå på gymmet minst tre ggr i veckan.

4. Inte äta skitmat (socker, chips, för mycket kolhydratet osv).

5. Aktivera mig och barnen mera. Ägna mer kvalitetstid med dem.

6. Ägna mindre tid på sociala medier.

7. Skapa ett CV (borde gjort det för flera månader sedan)

8. Få sömnrutiner, har grova sömnproblem = löser många av ovanstående problem.

9. Försöka utbilda mig som personlig tränare

10. Lägga upp ett bra sparande så fort jag börjat jobba igen

Ska försöka lägga upp ett litet mål per dag. Exempelvis: en promenad, ta tag i pappersarbete osv.... Gör det med mig ni med om ni vill .)???

 


Kommentarer
Postat av: Sara

BRA TIPS!!
Har ju en video om motivation om du känner att du vill se den. :)
https://www.youtube.com/watch?v=ClaHBrRCw6k

2013-12-02 @ 21:48:30
URL: http://harramis.blogg.se
Postat av: Daniela

Bra:)! Viktigt att hålla motivationen uppe! Lite i taget så lär du se ändring inom kort!!

2013-12-04 @ 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0