Hjälp mig nå 500 kr! (lika mycket som 769 vätskeersättning)

Snart kommer fars-dag upp. Får jag föreslå att ni skänker en gåva till alla utsatta barn som unicef kämpar för i fars-dags ära! För få kronor kan vi förändra stort i många människors liv. Hittills har vi bidragit med 538 vätske-ersättningar... genom min insamling men vi kan mer!
http://unicef.se/egna-insamlingar/linda-yvonne

Dela gärna detta på era facebook-sidor. Om folk ifrågasätter vart pengarna går när man öppnar en egen insamling så kan ni förklara att kontot ligger hos unicef och är inget jag eller någon annan privat insamlare har tillgång till. Det kan man även se när man bidrar. Summan är också valfri när man bidrar genom denna länk.
Annars kan man sms:a  KÄMPA 2303 till 72 900 och skänka 50:-
 
På sidan av länken ser ni hur mycket ni är med och samlar in.
Hittills har vi samlat in 350:- kronor och det är bra
med tanke på att den nyss är startat men bättre kan vi!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0