När dom förtryckta blir förtryckare

 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser denna video.
Nu gör jag inte en bedömning över judarna generellt för jag vet att
det finns många som kämpar för andra sidan också men tyvärr har
Israel visat sig vara ett nyskapat helvete för många icke-judiska människor som
lever där, afrikaner framför allt, och det är inte första gången man ser dessa vidrigheter förekomma.
Observera att människorna i videon använder sig av exakt samma argument
som Hitler gjorde när han hjärntvättade sin befolkning och bestämde sig för
att ta miljontals liv pg a av härkomst.
 
Här ser man samma mönster upprepas och i videon tycker jag
mig skymta en sig heil hand höjas.
 
Hur sjuk är inte världen idag?
 
Gud måste ångra sig bittert i att han skapade den....

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg denna video förra veckan och jag tappa hakan... HELT sjukt hur hemskt detta är....

2013-10-28 @ 11:17:59
URL: http://harramis.blogg.se
Postat av: Miss A

åh va hemskt .. fy fasiken ... SJUUKT

2013-11-03 @ 19:34:33
URL: http://goldenheart88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0